måndag 4 juli 2011

Leo 1 månad och en dag

Leo ligger nu och sover, nybadad och inoljad med babyolja då han är en riktig torris, så söt!

Tiden har verkligen gått snabbt sen han kom till världen! Som ni märker har det varit lugnt på bloggfronten och dagarna går i rasande fart. Hoppas det blir bättre sen då jag sparar till en bärbar dator så jag kan sitta på nedervåningen och slipper gå upp varje gång. Har bloggat från mobilen men har ingen bra app att använda, ni kanske kan tipsa mig om någon bra till Iphone?
Hela helgen var sambon i Göteborg med sina killkompisar då det var Iron Maiden på fredagen och the big four på söndagen med bla Metallica så jag bjöd över Mamma så hon bodde här till söndag fm. Var jättemysigt och skönt med hjälp. Hann även med att fira pappa och fikabesök hemma hos min bror Marcus och hans flickvän och träffade deras katt för första gången.

Söndag em kom min systerdotter som hade med sig mat och vi grillade i trädgården och drack vin, så gott det var och mysigt det med:)
Sedan kom sambon äntligen hem, han var verkligen efterlängtad av oss båda.
Hoppas ni har haft en bra helg!

Leo utforskat världen på mage

4 kommentarer:

  1. Söta söta Leo!!! Han är så fin Louise, och visst växer de som ogräs! Plötsligt är de stora och säger till dig : Nej, mamma, var tyst och lyssna på mig! (Sagt av Nova senast igår) Då är det slut med bestämmanderätten... =)

    Jag bloggar via iphone med en app som heter BlogPress, Bloggers egna app. Den kostar en tjuga, men sen är det smidigt att posta bloggposter till blogger med bilder och text. Max tre bilder per inlägg visserligen, men det brukar fungera bra.

    Kram på er!
    Sofie

    SvaraRadera
  2. Tack sötaste Sofie:) han är så go och glad.
    Ha ha låter som Nova vet hur man ska få full uppmärksamhet;)
    Tusen tack för tipset, appen är superbra!!!
    Kram
    Louise

    SvaraRadera
  3. Hej vad det går fort o så söt. Har fått lära mig efter två torrisar att olja inte är bra för då kan inte huden andas. Be BVC skriva ut miniderm på recept, kannon salva. Ha det bra :) Jeanette Walldén

    SvaraRadera
  4. visst gör den! Vi får ha en playdate snart tycker jag!! :D Tobbe har semester en månad...
    Tack för tipset, ska säga till nästa gång jag är på BVC.

    SvaraRadera