tisdag 5 juli 2011

Buzzador - Tassimo T20

Vad det var i mitt paket? Jo detta:
Jag är med i Buzzador där man får hem olika gratisprodukter och erbjudande. Anmälde mig till kampanjen där man kunde köpa kaffemaskinen Tassimo T20 och flera olika kaffesorter och Marabou Mjölkchoklad till rabatterat pris. Är helnöjd med maskinen! Det går otroligt fort att brygga en kopp och man kan även bestämma styrka på sin dryck med en enkel knapptryckning. Jag är ingen kaffedrickare men efter detta så händer det att jag tar en kopp bara för att det är så gott och smidigt att göra.
Vill du gå med i Buzzador klicka här och KLICKA HÄR.

Uppge gärna mig; Maltelina så jag får credit för att ha värvat dig så blir jag superglad.
Det kostar inget om man inte själv väljer att tacka ja till en sådan kampanj och du väljer själv vad du vill buzza för dina vänner.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar