tisdag 12 juli 2011

Andra bullar!

Sitter i köket, pojkarna sover och jag bloggar på min nya laptop!! Äntligen ska det bli ordning på denna blogg... Tycker det är intressant, när jag inte lägger ner lika mycket tid på inläggen så sjunker antal besökare drastiskt, att behålla sina läsare kräver att man skriver ofta och intressantä inlägg och jag hoppas att ni kommer märka en förändring!

Igår var jag, Tobbe och Leo iväg på en shoppingrunda, jag kallar den "överklass-shoppingrundan", den blev dyr! Men värt varenda krona;)
Först åkte vi till Babyproffsen och provade ut en bärsele. Älskar verkligen Babyproffsen, alltid lika trevlig och kunnig personal. Leo fick agera provdocka ett tag och hängde som en röd tomat i bärselarna då han blev så varm, men verkade ändå trivas... De hade även en riktig provdocka som fick ta över efter ett tag och var så läskig då den såg ut som en riktig bebis. Vi bestämde oss för en Babybjörn Carrier Miracle som var helt otroligt skön då den verkligen avlastade axlar och rygg så nu kan det bäras bebis!

Nästa stopp blev Netonnet och en laptop slank med hem. Leo fick sitta i biltstolen och åkte rally på kundvagnen och sov mesta av tiden. För den som inte är insatt så måste man gå typ en kilometer inne på på varuhuset innan man är framme i kassan och kan betala...
Grymt nöjd och grymt fattig men nu kan jag blogga och bära honom samtidigt :D


min nya leksak

så skön!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar