tisdag 10 januari 2012

Städmani!

Har nu städat, flyttat möbler, köpt nya inredningssaker (som lampa, Ektorp fotpall, krukor mm) i flera dagar. Vet inte vad som flygit i mig! Jag som inte rört en dammsugare på flera månader har nu dammsugit hela huset! Fick till och med lust att vattna blommorna...har tagit död på kaktusar om man säger så... Är nu helt slut men nöjd med resultatet.
Behöver nu bara någonstans att förvara Leo´s fina barnböcker. Nu står de upptravade i högar på en byrå och det är inte så snyggt. Kan inte ha dem i markhöjd för då käkar han upp dem..
Vad har ni hittat på?

(vi har alltid delat upp städningen och hjälpts åt tillsammans och innan har jag haft fruktansvärd foglossning så jag inte har kunnat dammsuga;)

1 kommentar:

  1. Ja, du tipsa om bloggen när jag fårga om liggdeln ;) Så var tvungen att kika in :)
    Får man fråga varför ni bytte till sittvagnen? =)

    SvaraRadera