söndag 29 januari 2012

Bloppis - vinterfynd

Har lite smått och gott som jag gärna vill sälja. Maila mig vid intresse; manskahahusvagn@hotmail.com. Först till kvarn.... Har lagt ut på Tradera, klicka HÄR

Kommer uppdatera med fler saker, så håll utkik.

Vinteroverall strl 68
Som ny, endast använd ca 3 ggr. Avtagbar huva och fötter. Tvättad med allergifritt tvättmedel två gånger, nu senast inför försäljningen. Säljer pga den är för liten för Leo.

Pris: 150 kr + ev frakt

Frakt:
Schenker: 65 kr (spårbart),
Posten: 39 kr (spårbart)
Posten Brev: 36 kr (ej spårbart)




utan huva och fötter


Information

För att handla i av mig Maltelina skickar du ett mail till manskahahusvagn@hotmail.com där du skriver vilken vara du vill ha samt namn och adress. Därefter får du mitt kontonummer och jag skickar paketet så fort pengarna kommit in på kontot (Nordea). Är det något speciellt fraksätt du önskar säg bara till. Jag ansvara inte för postens slarv.
Vill du ha tydligare bilder på någon vara är det bara att skicka ett mail. Bor du i Helsingborg eller i närheten kan du spara fraktkostnad genom att hämta hos mig.
Om det mot förmodan skulle vara något som du är missnöjd med hör av dig så hoppas jag att vi kan lösa det.

Happy shopping!



.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar