onsdag 18 juli 2012

Buzzador - TUC mini Snackies


Gott till sallad

Här är en som älskade kexen...

Jag är med i Buzzador där man kan frivilligt anmäla sig till olika kampanjer och man får hem en massa gratisprodukter att prova själv och dela ut till vänner och bekanta.

Jag fick hem tolv påsar med TUC mini Snackies med tre olika smaker. Min första tanke var att jag gillade formatet, små kex i bra storlek, åt dem som snacks.

De olika smakerna var:

Original: helt ok, neutral smak men inget som överväldigade mig.
Sour Cream & Onion: Supergoda! Smälte i munnen och hade svårt att sluta äta dem;)
Cheese: Jag tycker inte om ost-smak och tyckte dessa var fruktansvärda. Men den som gillar den smaken kanske uppskattar de mer än jag...

Summerat så kommer vi deffinitivt att köpa Sour Cream & Onion fler gånger, kanske original om man har något till, tex tapenada som ger mer smak till dem.

Vill du också gå med i Buzzador?



KLICKA HÄR
Uppge gärna mig; Maltelina så jag får credit för att ha värvat dig så blir jag superglad.
Det kostar inget, om man inte själv väljer att tacka ja till en sådan kampanj och du väljer själv vad du vill buzza för dina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar