lördag 14 april 2012

Påsken

Dagen innan Påskafton fick jag öroninflammation så det blev att till stanna hemma efter jag fått antibiotika utskrivet. Det knockade mig totalt så Leo och Tobbe fick åka själv till Leo´s farmor och farfar. Hade så gärna följt med men det var bara till att inta sängläge. De fick med sig matlådor hem till mig  med smarrig påskmat, så snällt!

Påskafton kände jag mig lite bättre men inte helt bra. Vi hämtade upp min mamma och körde ut till pappa. Brorsan och Andrea var där, hade inte träffat dem på väldigt länge då de bor i Stockholm, så kul att ses igen! Min syster med familj, pappa och hans keareste (flickvän på danska)  var också med och alltid lika roligt att träffa dem med:D
Vi var inte så många som vi brukar och man hann faktiskt prata med nästan alla. Vi hade knytkalas och maten var jättegod. Hade inte så mycket smaklökar pga förkylningen men det jag smakade var gott. Det blev en väldans trevlig eftermiddag med många skratt, prat och sång.


Påskfin innan middagen

Glad liten kille

Dukat för fest


Påskbuffeén, allt är inte på bordet ännu

Fullt ös i köket, brorsan steker kötbullar, som vanligt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar