söndag 15 april 2012

Loppis

Idag cyklade jag bort till Idrottens Hus för att gå på "Jätteloppis". Det var verkligen jätteloppis, många utställare och många besökare. Jag fyndade rejält, tre par byxor och en väst för 40 kr, två par skor för 10 kr/st, leksaker, bok, klänning till mig för 20 kr mm.
Det som var roligt när det var många som sålde var att man kunde se mönster på vad folk ville bli av med, fonduegrytor, canvastavla med färggranna flaskor såg jag flera, tyg och gardiner från 70-talet bla.

Det som var jobbigt var att folk hade öst alla saker på bordet och i låder så man knappt kunde hitta någonting, man orkade helt enkelt inte för att det var så mycket av allt. Men roligt var det!

Det var lätt värt 50 kr inträde och jag cyklade hem väldigt nöjd. Fyndat, fått motion och egentid, allt på en gång, inte illa!
A-hallen, fullt ös!

B-Hallen, lite lugnare

Dagens fynd


Jeans och finbyxa med matchande väst

Leo i sina nya skor och leker med tamburin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar