måndag 31 december 2012

Grymt nöjd!

Idag blev det även en del ärenden, första stoppet blev NetOnNet för att köpa babyvakt med videomonitor. En Topcom Babyviewer 4500 som fått bäst i test. Min väninna har även en sådan så jag har sett hur bra den funkar.
Bra tydlig bild, larmar när batteri eller sändningen inte funkar, nattkamera, du kan prata med barnet, spela vaggvisor, visar temp, reglerar ljudet och viktigast av allt, lampor som blinkar när barnet skriker. Det enda som saknas är vibrator men jag tror nog att jag överlever utan det;)
Den är dyr, men känns som en väl värd investering då jag kan koppla av och veta var han är hela tiden nu när han sover i vanlig säng. Som hörselskadad är det en inre stress med sängbytet som försvinner nu när jag kan se honom i.
Efter det blev det en snabb visit till min pappa och önska gott nytt år och några ärenden till. Nu är vi hemma och sen ska busungen till farmor och farfar och vi ska på nyårsmiddag och fira med trevligt sällskap. Ska bli jättekul.
Gott nytt år!!!




Mammas nya leksak




Fin och klar bild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar