lördag 16 mars 2013

Jobba, jobba, jobba

Har varit tyst här inne då jag har fått jobb som jobbcoach/utbildare och börjat arbeta!
Det gick oerhört fort, intervju, sen kom beskedet och jag började dagen därpå.
Trivs superbra, trevliga kollegor där vi ställer upp för varandra och hjälps åt, bra chefer och ett bra företag med vettiga värderingar. Det är som natt och dag från min förra arbetsplats som jag var på innan jag fick Leo.
Men nu uppskattar jag ännu mer att gå till jobbet och att det känns bra att vara där:)

Så nu ser jag fram emot att få min första lön på väääldigt läääänge, jag kommer nog inte veta vad jag ska göra med alla pengar....förutom att börja spara lite då förståss...:)






2 kommentarer:

  1. Stort Grattis till det nya jobbet. Va härligt att det känns bra. Kram!

    SvaraRadera
  2. Tusen Tack Emma! Hoppas ni har en bra Påsk, kram!

    SvaraRadera