söndag 3 februari 2013

Lite Statistik om bloggen

När jag tittar statistiken så kan jag se vad folk har skrivit för sökord för att hitta till min blogg.
Ordet "gympa"har alltid legat högst...lite ironiskt då jag verkligen inte är en "gympa-person"- avskyr allt som har med koordination att göra... skrev för länge sedan att Filborna Arena har gratis gympa därav träff...

Tecken som stöd börjar dyka upp och det är lite kul, hoppas på att inspirera fler att börja med det.

Men jag höll på att sätta kaffet i halsen, om jag nu hade druckit kaffe..."stor som en fotboll i livmodern".....ursäkta!! 2 träffar dessutom....no comment!!

En annan favorit är leila chokladcheesecake som ger många träffar, så gympa och cheesecake drar hit flest läsare - kan det vara något samband? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar