onsdag 25 september 2013

Kuliga saker på G

Idag beställde jag en kursbok och ett Tss lexikon.
Genom jobbet får vi en viss summa att använda till utbildning, så då är jag inte sen att använda denna fantastiska möjlighet! Ska plugga på distans, perfekt när man kan välja tid och plats själv för att plugga. Ska bli spännande och se hur jag ska få ihop det men det bara måste funka!

TSS lexikonet är för TSS-kurser som jag går på genom HRF. Nu i november är nästa gång, ska bli så kul! Sen kommer den väl till användning annars också såklart.

Vi ska byta lokaler på jobb och det ser jag fram emot, alltid roligt med miljöombyte. Jobbar med fantastiska kollegor, vi har alltid kul tillsammans, skrattar mycket och hjälper varandra när det behövs. Trivsamt gäng helt enkelt:)

Imorgon är det utflykt med förskolan som står på schemat och då ska jag följa med. Sjukt spännande ska det bli....




Jag och busungen idag. Han kröp upp i soffan och sa att han vill mysa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar