måndag 27 februari 2012

Buzzador - Nestlé Mild Fullkornsvälling


Jag är ju med i Buzzador där man kan frivilligt anmäla sig till olika kampanjer och man får hem en massa gratisprodukter att prova själv och dela ut till vänner och bekanta.

Jag fick hem smakprover på Nestlé Fullkornsvälling för 8 månader och de slank ner utan problem för Leo. Men så äter han ju allt förutom Fisk;) Vill du också få hem och prova en massa gratisprodukter och dela ut till nära och kära? Gå då med i Buzzador!

Vill du också gå med i Buzzador?


KLICKA HÄR
Uppge gärna mig; Maltelina så jag får credit för att ha värvat dig så blir jag superglad.
Det kostar inget, om man inte själv väljer att tacka ja till en sådan kampanj och du väljer själv vad du vill buzza för dina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar